Bukit Tinggi Slideshow: Leo’s trip from Kuala Lumpur, Wilayah Persekutuan, Malaysia to 2 cities Damansara (near Petaling Jaya, Selangor) and Kampung Bukit Tinggi (near Genting Highlands, Pahang) was created by TripAdvisor. See another Malaysia slideshow. Take your travel photos and make a slideshow for free.

Saturday, December 31, 2011

新的一年又要来咯,又是时候感恩咯

又到了2011年的尾声了,新的一年很快就开始了

时间过得真快,又是时候说 bye bye.

还记得圣诞极节那天,就是在山顶上报到的那一天
彷如昨天一样, 一瞬间已过了一年
当初在山顶上做的不开心 就做了一个很坏的决定
下山!

什么都没有准备的我,就信了朋友下了山去闯。

在这个KL 了吃尽了人间的苦和乐
也从天堂掉到天堂
从月赚几千到 POCKET 剩下 几块散钱

幸运的我 , 得到上天的眷顾
得到亲人关怀
得到FINANCE 上的支柱
带我去 POU
在我生病时照料我
在我们闷时,带我去看电影
带我去吃好料
虽然,做了电灯泡
但 无所谓啦
我的另一端的旅程即将要开始了
我要去 KEDAH 啦

哦,实在太感动了!
谢谢你们哦

@toreishii @ivan @rachel @ah yen @nick @iris @ginny @3 YI @small uncle  and all my ex-colleagues.

No comments:

Post a Comment